داستان هزینه تبلیغات فولاد مبارکه چیست؟
موضوع : شهرشناسی | استان اصفهان- اصفهان

داستان هزینه تبلیغات فولاد مبارکه چیست؟

🔹 صورت‌های مالی اخیر فولاد مبارکه موجب ایجاد یک جو رسانه‌ای و مطرح شدن سوالاتی درباره هزینه‌های تبلیغاتی این شرکت شده است. در حالی که در مدت اخیر هیچ‌گونه بیلبوردهای تبلیغاتی شهری، رپورتاژهای تلویزیونی و تبلیغات گسترده‌ای در فضای مجازی مشاهده نشده است، سوال این است که چرا هزینه‌های تبلیغاتی به این اندازه بالا گزارش شده و فولاد چه نیازی به تبلیغات دارد؟

🔹 پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این مسأله پیش‌تر نیز مطرح شده و چندین بار به آن پاسخ داده شده است. واقعیت این است که هزینه‌های باشگاه سپاهان که هرساله به صورت شفاف در مجمع عمومی فولاد مبارکه تصویب می‌شود، در صورت‌های مالی در ردیف تبلیغات قرار می‌گیرد. برای امسال، بودجه سال گذشته به اضافه ۱۰ درصد مصوب شده است.

🔹 با کسر هزینه‌های باشگاه سپاهان از رقم تبلیغات، مبلغ باقی‌مانده عمدتاً مربوط به حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای از جمله برنامه‌های مربوط به خانواده بزرگ کارکنان فولاد مبارکه، اطلاع‌رسانی و حضور در نمایشگاه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

🔹 به نظر می‌رسد که تلاش برای ایجاد یک بازی رسانه‌ای در مورد این رقم به دلیل تلاش برای جلوگیری از پرداخت‌های بدون حساب و کتاب به برخی اشخاص و رسانه‌ها در دوره جدید مدیریت فولاد باشد.

نظر شما