تسلیت خانه موسیقی ایران در پی قتل یاسمین رحمتی
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

تسلیت خانه موسیقی ایران در پی قتل یاسمین رحمتی

خانه موسیقی ایران در پی درگذشت یاسمین رحمتی، نوازنده سنتور و آهنگساز برجسته، پیام تسلیتی را به خانواده این هنرمند و جامعه موسیقی کشور ارسال کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط‌عمومی خانه موسیقی ایران، یاسمین رحمتی که از نوازندگان چیره‌دست سنتور و استادان دانشگاه تهران بود، بامداد چهارشنبه، ۱۴ شهریورماه، در خانه خود در منطقه پیربازار رشت به قتل رسید. خانه موسیقی ایران این حادثه هولناک را به همه همکاران، دوستان و خانواده این هنرمند والا مقام تسلیت می‌گوید.

زندگی و فعالیت‌های هنری

یاسمین رحمتی زاده سال ۱۳۶۶ و اصالتاً اهل تفرش بود. او برای ادامه تحصیل به رشت نقل مکان کرده بود و در کنار فعالیت‌های آکادمیک خود، آثار آهنگسازی متعددی را به ثبت رساند. رحمتی پیش از این، یک قطعه موسیقی خود را به «کیان پیرفلک» تقدیم کرده بود که نشان از تعهد و دغدغه هنری وی داشت.

ابهامات پیرامون قتل

در حال حاضر، انگیزه قتل این هنرمند برجسته هنوز نامشخص است و تحقیقات توسط پلیس در حال انجام است. جزئیات بیشتر پیرامون مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند فقید به زودی اعلام خواهد شد.

خانه موسیقی ایران ضمن قدردانی از تلاش‌های فرهنگی و هنری استاد یاسمین رحمتی، از مسئولان درخواست دارد تا با دقت و حساسیت بیشتری به بررسی و روشن شدن ابعاد مختلف این قتل بپردازند و خاطیان را به سزای اعمال خود برسانند.

پیام تسلیت

در پیام تسلیت خانه موسیقی ایران آمده است: “درگذشت نابهنگام و فاجعه‌بار خانم یاسمین رحمتی، هنرمند بزرگ و استاد گرانقدر، باعث تاثر و اندوه فراوان جامعه هنری کشور شد. این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم رحمتی، همکاران دانشگاهی و تمامی اهالی هنر تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند بزرگ برای آنان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.”

نظر شما