پلیس البرز: شناسایی و دستگیری دندانپزشک قلابی در کرج
موضوع : اطلاع‌رسانی | اخبار

پلیس البرز: شناسایی و دستگیری دندانپزشک قلابی در کرج

 پلیس البرز از دستگیری و شناسایی یک دندانپزشک قلابی خبر داد. شهروندانی که از این فرد کلاهبرداری شده‌اند، می‌توانند برای ثبت شکایت اقدام نمایند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پلیس البرز، سرهنگ “پیمان لطیفی”، معاون هماهنگ کننده پلیس البرز، اعلام کرد که در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت غیرمجاز یک نفر در مطب دندانپزشکی در شهرستان کرج، موضوع به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفت.

لطیفی توضیح داد که در پی رصدهای اطلاعاتی، مشخص شد که مدارک دندانپزشکی و مهر نظام پزشکی متهم جعلی بوده و او با استفاده از این مدارک جعلی، اقدام به دایر کردن مطب دندانپزشکی کرده است. بر اساس دستور مقام قضایی، تصویر بدون پوشش متهم برای آگاهی بزه‌دیدگان و طرح شکایت و یا اقامه دعوای خصوصی منتشر می‌شود.

دعوت به شکایت

لطیفی افزود: “شهروندانی که برای انجام امور دندانپزشکی به مطب غیرمجاز این متهم مراجعه کرده‌اند، می‌توانند برای طرح شکایت به شعبه ۲۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک کرج (امور جنایی و جرائم خاص) مراجعه کنند.”

تماس و مراجعه حضوری

او همچنین از شهروندانی که در دام این دندانپزشک قلابی افتاده‌اند، خواست که به صورت حضوری به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی البرز واقع در میدان نبوت کرج مراجعه کرده و یا با تلفن ۰۲۶۲۱۸۲۷۶۰۴ تماس بگیرند.

این اقدام پلیس البرز در راستای تأمین امنیت و سلامت عمومی شهروندان و مقابله با هر گونه فعالیت غیرمجاز و کلاهبرداری در حوزه پزشکی انجام شده است. مردم می‌توانند با همکاری و ارائه اطلاعات دقیق، به اجرای بهتر عدالت کمک کنند.

نظر شما