۲ عضو کانون پرورش فکری خوزستان در جمع برگزیدگان پویش ملی «خوانش کتاب»
موضوع : شهرشناسی | استان خوزستان -اهواز

۲ عضو کانون پرورش فکری خوزستان در جمع برگزیدگان پویش ملی «خوانش کتاب»

محیا شعبانی و یکتا ستایش‌زاده، دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در مرحله دوم پویش ملی «خوانش کتاب» به عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون کشور، پویش ملی «خوانش کتاب» با رونمایی از پوستر این پویش در پنجم آذرماه و با حضور وزیر وقت آموزش و پرورش آغاز شد. آثار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با محوریت معرفی کتاب در صفحه‌های مجازی استان‌ها انتشار یافت.

این پویش در اسفند سال ۱۴۰۲ برگزیدگان مرحله اول خود را معرفی کرد و در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یافت. اکنون مرحله دوم برگزیدگان این پویش اعلام شده است.

در بخش «روی خط کتاب»، که به پادکست‌ها، نماهنگ‌ها و کتاب‌های صوتی ساخته‌شده توسط دانش‌آموزان نوجوان (دوره اول و دوم دبیرستان) اختصاص داشت، محیا شعبانی از استان خوزستان به همراه سایر برگزیدگان از استان‌های مختلف از جمله الینا جاهد از استان اردبیل و ربابه خوش‌جان از استان آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین یکتا ستایش‌زاده از استان خوزستان به همراه برگزیدگان دیگر از استان‌هایی نظیر تهران، کرمانشاه، لرستان و همدان در این مرحله از پویش ملی «خوانش کتاب» برگزیده شدند.

نظر شما