استقبال ویژه حاج قاسم سلیمانی از مادر شهیدان زین‌الدین
موضوع : شهرشناسی | استان قم - قم

استقبال ویژه حاج قاسم سلیمانی از مادر شهیدان زین‌الدین

بانویی که حاج قاسم سلیمانی با پای برهنه به استقبالش رفت، جزئیاتی از این رویداد را در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد. حاجیه خانم زینب اسلام‌دوست، مادر بزرگوار شهیدان والامقام مهدی و مجید زین‌الدین، خاطره‌ای را از شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد و گفت: در مراسم یادبود مادر شهید حاج قاسم سلیمانی برای عرض تسلیت حضور یافتم.
 

او در این گفتگو اظهار داشت: “برای شرکت در این مراسم مجبور شدم از مسیر پادگان و قسمت آقایان وارد شوم. وقتی به حاج قاسم اطلاع دادند که بنده برای عرض تسلیت در کنار دیوار حسینیه ثارالله ایستاده‌ام، ایشان من را شگفت‌زده کردند و با شوق فراوان و با پای برهنه به استقبال من آمدند.”

مادر شهیدان زین‌الدین افزود: “حاج قاسم در مکالمه‌ای چند دقیقه‌ای بارها از حضور من در این مراسم ابراز خوشحالی کرده و من را مورد محبت خود قرار داد. ایشان در مراسم یادبود مادر بزرگوارشان خواستار دعای من برای شهادتشان شدند.”
 

در پایان، این بانوی بزرگوار تأکید کرد: “حاج قاسم فردی استثنایی بود که مانند او بسیار نادر داریم. او انسان کامل و جامع‌الاطرافی بود که توانایی دیدن و بیان از عالم غیب را داشت و با همه فرق می‌کرد.”

نظر شما