دکتر سید رضا رئیس کرمی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد
موضوع : شهرشناسی | استان تهران- تهران

دکتر سید رضا رئیس کرمی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد

دو انتصاب جدید در وزارت بهداشت:

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احکام جداگانه‌ای، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، محمدرضا ظفرقندی شامگاه شنبه، طاهر موهبتی را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت منصوب کرد. در حکم وی آمده است: «خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمتی مغتنم است که خداوند به بندگان خدوم خود ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقای سلامت جامعه است.»

وزیر بهداشت همچنین در این حکم بر رعایت ضوابط قانونی و جهات شرعی تأکید کرده و خواستار اهتمام ویژه در تحقق شعارهای رئیس‌جمهور، اجرای سیاست‌های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه شده است.

در انتصاب دیگری، دکتر سید رضا رئیس کرمی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد. در حکم وی نیز بر اجرایی شدن سیاست‌های کلی نظام سلامت و اهداف برنامه هفتم توسعه تأکید شده و از وی خواسته شده است که با مشارکت و تکریم ذی‌نفعان، به‌ویژه اعضای هیات علمی، کارکنان سلامت و دانشجویان، به اعتلای منزلت جامعه دانشگاهی کمک کند.

نظر شما