برگزاری کارگاه «دیداری کردن جهان متن» توسط لیلی عاج در جشنواره تئاتر استان تهران
موضوع : فرهنگ | سینما و تئاتر

برگزاری کارگاه «دیداری کردن جهان متن» توسط لیلی عاج در جشنواره تئاتر استان تهران

کارگاه انتقال تجربه «دیداری کردن جهان متن» با حضور لیلی عاج، نویسنده و کارگردان برجسته تئاتر و سینما، در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران، این کارگاه با هدایت لیلی عاج و در قالب این رویداد هنری برگزار خواهد شد. لیلی عاج که تجربه کارگردانی نمایش‌های متعددی همچون «کجایی ابراهیم»، «خواب زمستانی»، «قند خون»، «بابا آدم» و «کمیته نان» را در کارنامه خود دارد، در این کارگاه به انتقال تجربیات خود در زمینه کارگردانی و دیداری کردن جهان متن خواهد پرداخت.
 

عاج در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای نمایشنامه «سالی که دو بار پاییز شد» رتبه اول مسابقه نمایشنامه‌نویسی را کسب کرد و برای کارگردانی و نویسندگی فیلم «سرهنگ ثریا» که نخستین اثر سینمایی‌اش به شمار می‌رود، موفق به دریافت دیپلم افتخار و سیمرغ بلورین گوهرشاد در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

کارگاه «دیداری کردن جهان متن» یکی از مجموعه کارگاه‌های بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران به مدیریت خشایار پیرعلمی است که چهارشنبه ۲۱ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مجتمع ابوالفتوح رازی واقع در شهرری، میدان نماز، فرهنگسرا ولا برگزار می‌شود. حضور در این کارگاه رایگان است و متقاضیان می‌توانند از طریق لینک مربوطه ثبت‌نام کنند.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران به دبیری امیرحسین شفیعی در آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

نظر شما