صدای شهروند، انعکاس مشکلات مردم تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

صدای شهروند، انعکاس مشکلات مردم تایباد

🔹 تشکر از شهرداری: می‌خواستم از شهرداری محترم بابت تخریب یک خانه مخروبه واقع در کوچه رجایی 4 تشکر کنم که باعث زیبایی و وسعت کوچه شده است. واقعاً دستشان درد نکند. اما از بابت زمین واقع در نبش رجایی 2 گله‌مندیم؛ چرا که دوسال است در حاشیه خیابان اصلی به حال خود رها شده است.

🔹 کمبود بنزین: چرا در این شهرستان که همجوار با شهرهای دیگر است و تردد زیادی دارد، همچنان با کمبود بنزین با کارت آزاد مواجه هستیم؟

🔹 بلوار آریامنش و مسکن مهر: بلوار و پیاده‌روهای بلوار آریامنش حاشیه مسکن مهر هنوز خاکی هستند و همین موضوع باعث کثیفی و نازیبایی منطقه شده است. از مسئولین ذی‌ربط خواهشمندیم نسبت به سنگ‌فرش و ایجاد فضای سبز در بلوار و پیاده‌روها اقدام کنند. همچنین، میلان‌های ردیف پایین شهرک فاقد نام هستند.

🔹 نظافت خیابان‌ها: شهرداری محترم، لطفاً نسبت به نظافت میلان پردیس شرقی و خیابان‌های استقلال یک حرکت جهادی انجام دهید. فصل مدارس در پیش است و نیاز به بهبود وضعیت است.

🔹 درخواست از کشاورزان: ضمن تشکر بابت صرفه‌جویی ۱۵ میلیون متر مکعبی آب در چاه‌ها، خواهشی داریم که با کمک کشاورزان محصولاتی کشت شود که نیاز کمتری به آب داشته باشند یا از آبیاری قطره‌ای استفاده کنند.

نظر شما