جزییات جدید از قتل استاد موسیقی یاسمین رحمتی در رشت
موضوع : اطلاع‌رسانی | گزارش

جزییات جدید از قتل استاد موسیقی یاسمین رحمتی در رشت

در تاریخ ۱۷ شهریورماه جاری، خبر قتل یاسمین رحمتی، استاد موسیقی (سنتور) دانشگاه تهران و نامزد او منتشر شد که جزییات اولیه آن ناقص بود. با پیگیری‌های مکرر، گزارش‌هایی از این حادثه به دست آمده که اطلاعات جدیدی در مورد این قتل هولناک ارائه می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، یاسمین رحمتی و نامزدش در روستای پیربازار شهرستان رشت به ضرب گلوله اسلحه‌ای مجهز به صدا خفه‌کن به قتل رسیده‌اند. قاتل یا قاتلان، شبانه و در حالی‌که مقتولان در خواب بودند، به این جنایت دست زده و سپس با خونسردی محل جرم را ترک کرده‌اند، بدون اینکه انگیزه آن‌ها مشخص شود.

یکی از اقوام نزدیک یاسمین رحمتی در مصاحبه‌ای با روزنامه اعتماد برخی از جزئیات مربوط به روز حادثه را بیان کرده، اما هنوز اطلاعات کامل‌تری از سوی پلیس ارائه نشده است. اعلام جزییات دقیق‌تر به عهده پلیس می‌باشد و رسانه‌ها وظیفه‌ای در این زمینه ندارند.

قتل این استاد موسیقی تاثیر عمیقی بر جامعه هنری گذاشته و همچنان بسیاری در انتظار روشن شدن انگیزه و جزئیات بیشتر از این حادثه تلخ هستند. رسیدگی دقیق و سریع توسط نهادهای مسئول برای رفع نگرانی‌های جامعه و تحقق عدالت اهمیت بالایی دارد.

نظر شما