قهرمانی تاریخ‌ساز نماینده سیستان و بلوچستان در لیگ دسته یک فوتسال ایران
موضوع : شهرشناسی | استان سیستان و بلوچستان -زاهدان

قهرمانی تاریخ‌ساز نماینده سیستان و بلوچستان در لیگ دسته یک فوتسال ایران

تیم فوتسال تکاور، نماینده استان سیستان و بلوچستان، با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور، به لیگ برتر ایران صعود کرد. این موفقیت بزرگ با عملکرد درخشان تیم و تلاش‌های بی‌وقفه بازیکنان و کادر فنی رقم خورد.

تیم تکاور که با نام مجموعه تفریحی گل‌گز در مسابقات شرکت کرده بود، نه تنها توانست مقام اول این رقابت‌ها را کسب کند، بلکه جام قهرمانی را نیز بالای سر برد. این صعود به لیگ برتر، نشانگر استعدادها و توانمندی‌های فوتسالیست‌های این استان است که توانستند در سطح ملی به موفقیت برسند.

در این دوره از رقابت‌ها، امیر ذورقی نیز با عملکرد بی‌نظیر خود، توانست عنوان آقای گلی مسابقات را از آن خود کند، و نقش مهمی در قهرمانی تیم ایفا نماید.

تیم فوتسال تکاور با هدایت علی پودینه، سرپرستی مسعود براهویی و مدیریت محمدرضا راهداری، این قهرمانی دلچسب را کسب کرد. افرادی که با همکاری و هماهنگی بی‌نظیر خود، تیم را به سوی موفقیت‌های بزرگ هدایت کردند.

این دستاورد بزرگ، نویدبخش روزهایی روشن برای ورزش استان سیستان و بلوچستان است و نشان‌دهنده پتانسیل‌های بالای فوتسالیست‌های این منطقه. امیدواریم که تیم تکاور در لیگ برتر نیز با همین انگیزه و تلاش به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

نظر شما