لیسه رود: مقصدی ایده‌آل برای شکم‌گردی و طبیعت‌گردی در لنگرود
موضوع : شهرشناسی | استان گیلان - لنگرود

لیسه رود: مقصدی ایده‌آل برای شکم‌گردی و طبیعت‌گردی در لنگرود

روستای لیسه رود، یکی از خوش‌آب‌وهواترین جاهای دیدنی لنگرود، به ویژه برای عاشقان شکم‌گردی و طبیعت‌گردی، مقصدی بی‌نظیر به شمار می‌آید. بومیان استان گیلان به خوبی این روستا را با مزارع کشت برنج، چای و باغ‌های پرتقال می‌شناسند که زیبایی و طراوت بی‌نظیری را به این منطقه افزوده‌اند.

روستای لیسه رود با مناظر طبیعی بسیار دلنشین، مقصدی عالی برای پیک‌نیک و دوری از شلوغی‌های شهری است. اینجا می‌توانید از زیارتگاه آقا محسن، پارک لیسه رود و همچنین رستوران‌های بومی که غذاهای سنتی و لذیذ گیلانی سرو می‌کنند، دیدن کنید. تجربه غذاهای محلی در این رستوران‌ها می‌تواند سفری به یادماندنی و متفاوت برای شما رقم بزند.

به پیشنهاد می‌کنم، حتما سری به رستوران‌های بومی منطقه بزنید و خودتان را مهمان یک وعده غذایی اصیل گیلانی کنید. ییلاق هالیدشت نیز در نزدیکی این روستا به عنوان بهشتی دست‌نخورده، مقصدی عالی برای تفریحات طبیعی است.

با اینکه لیسه رود در نیمه اول سال میزبان گردشگران بسیاری است، اما همچنان روستایی آرام و کوچک باقی مانده که می‌تواند پناهگاهی برای لذت بردن از آرامش و زیبایی طبیعت باشد. مزارع سرسبز و پرطراوت این منطقه شما را پر از احساس تازگی و نشاط خواهد کرد.

به هر حال، پیشنهاد می‌شود هنگام بازدید از جاذبه‌های دیدنی لنگرود، همراه خانواده یا دوستانتان به روستای لیسه رود هم سری بزنید و یک پیک‌نیک پر از زیبایی و آرامش را تجربه کنید.

نظر شما