آغاز سال تحصیلی با حضور ۳۶ هزار دانش‌آموز در تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

آغاز سال تحصیلی با حضور ۳۶ هزار دانش‌آموز در تایباد

مدارس شهرستان تایباد با حضور ۳۶ هزار دانش‌آموز، از جمله ۴۰۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند. افکن‌پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان تایباد، در مراسم آغاز این سال تحصیلی نکات مهمی را اعلام کرد.

وی افزود: “امسال تعداد دانش‌آموزان به ۳۶ هزار نفر رسیده است که از این تعداد ۴۰۰۰ نفر دانش‌آموزان کلاس اولی هستند که برای اولین بار به مدرسه می‌روند.”

در این سال تحصیلی، سه فضای آموزشی جدید به مجموعه مدارس شهرستان تایباد افزوده شده‌اند. دو ساختمان سه کلاسه در سطح شهر در آموزشگاه‌های شهید تقی‌زاده و شهید فراهانی و یک ساختمان شش کلاسه در روستای خیرآباد در مدرسه حاج عبدالکریم رجبعلی‌زاده از امسال به بهره‌برداری رسیده و شروع به کار کرده‌اند.

افکن‌پور اعلام کرد که ۲۲۰۰ معلم در شهرستان تایباد مشغول به کار هستند و تمامی کلاس‌ها توسط این معلمان مجرب پوشش داده می‌شوند. او تأکید کرد که وضعیت کلاس‌ها و معلمین در مقایسه با سال گذشته بهبود یافته است و امسال هیچ کلاسی بدون معلم نخواهد ماند.

در ادامه، افکن‌پور اشاره کرد که امسال حدود ۸۶ معلم به مدیریت بازنشستگی می‌رسند که جایگزینی و مدیریت این نیروها نیز در حال انجام است.

با این توصیفات، سال تحصیلی جدید در تایباد با حمایت و تلاش مدیریت آموزش و پرورش، معلمان و دانش‌آموزان با امید و انگیزه بیشتری آغاز شده است.

نظر شما