همدلی با کودکان غزه در آغوش کتاب و هنر: برنامه‌های ویژه هفته کودک در روستای شهراب تفرش
موضوع : شهرشناسی | تفرش شناسی

همدلی با کودکان غزه در آغوش کتاب و هنر: برنامه‌های ویژه هفته کودک در روستای شهراب تفرش

روستای شهراب تفرش - همزمان با هفته ملی کودک و با هدف ایجاد شادی و نشاط در میان کودکان و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی، برنامه‌های ویژه و مفرحی در امامزاده علی اصغر (ع) روستای شهراب از توابع شهرستان تفرش برگزار شد.

کتابخانه حکیم نظامی تفرش، یار مهربان کودکان شهرابی:

  • کتابخانه حکیم نظامی تفرش با همکاری خانم پژوهنده، تسهیلگر باشگاه‌های کتابخوانی “یار مهربان” و “بهار اندیشه”، میزبان کودکان روستای شهراب بودند.
     

نقاشی همدردی، زبانی فراتر از کلمات:

  • در این مراسم دل‌انگیز، کودکان شهرابی با شرکت در مسابقه نقاشی با موضوع حمایت از کودکان غزه و لبنان، همدردی و مهربانی خود را با زبانی کودکانه و با نقاشی‌های زیبا و دلنوشته‌هایشان ابراز کردند.

قصه‌گویی، سفری به دنیای خیال و آگاهی:

  • در ادامه این برنامه، خانم پژوهنده با قصه‌گویی برای کودکان، آن‌ها را با موضوع مهم محیط زیست آشنا کردند و ساعاتی سرشار از لذت و آموزش را برایشان رقم زدند.

پایانی شیرین با طعم شادی و دوستی:

  • در پایان مراسم نیز با اهدای جوایز به کودکان شرکت‌کننده در مسابقه نقاشی و پذیرایی از آن‌ها، شادی و لبخند را میهمان لب‌های کودکان روستای شهراب کردند.

برگزاری چنین برنامه‌هایی در مناطق روستایی، گامی موثر در جهت تقویت روحیه نشاط و امید در میان کودکان و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی با هنر و مسائل مهمی چون محیط زیست است.

نظر شما