مرحوم میلاد علیزاده
موضوع : شهرشناسی | چاراویماق شناسی

مرحوم میلاد علیزاده

درگذشت نابهنگام دانش‌آموز عزیز، مرحوم میلاد علیزاده در مهرماه 1403 اتفاق افتاد و این جوان برومند راهی دیار باقی شد. میلاد از اهالی روستای باروت آغاچی و دانش آموز مدرسه ایثار قره آغاج بود. 

پیام تسلیت مجله اینترنتی همیار به خانواده مرحوم میلاد علیزاده

با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت نابهنگام دانش‌آموز عزیز، مرحوم میلاد علیزاده از دبیرستان ایثار قره‌آغاج را دریافت کردیم. این ضایعه بزرگ را به خانواده داغدار ایشان و جامعه آموزشی شهرستان چاراویماق تسلیت عرض می‌نماییم.

بی‌شک، این نوگل پرپر شده که در راه علم و دانش تلاش می‌کرد، اکنون در آرامش ابدی و رحمت الهی جای دارد. برای خانواده محترم و بازماندگان ایشان، صبر و شکیبایی آرزو داریم.

مجله اینترنتی همیار
 



پیام مدیرآموزش و پرورش شهرستان چاراویماق درپی درگذشت دانش آموز مدرسه ایثار قره آغاج

◾️به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق در پی درگذشت دانش آموز گرامی مرحوم میلاد علیزاده دبیرستان ایثار قره آغاج مدیر آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق پیام تسلیت صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

« و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه‌های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی،آغازی بی‌پایان را می‌سراید »
پسر عزیزمان ، قصه مرگ تو را ناگه شنیدن سخت بود.
حادثه غم‌انگیز درگذشت فرزند عزیز، دانش آموز دبیرستان ایثار دردی جانکاه بر دلها نشاند...
بدون تردید این نوگل نشکفته پرپر شده که عمر کوتاه خود را در طلب علم و دانش سپری نموده است هم اکنون در جوار رحمت واسعه حق تعالی به آرامش رسیده و از دریای بیکران فیوضات الهی بهره‌مند می‌باشد.
اینجانب با نهایت اندوه، عروج ناباورانه این عزیز سفر کرده را به پدر و مادر داغ دیده آن مرحوم و همچنین به مجموعه کارکنان ، معلمان  و دانش‌آموزان دبیرستان ایثار تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم. روحشان شاد و با انبیا و اولیا و اهل بیت سلام الله علیهم اجمعین محشور باشد .

حبیب اله رسول زاده 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق

نظر شما