بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر مشارکت معلمان (مورد مطالعه: مدارس متوسطه دوره اول در شهرستان لنگرود)
پیشنهاده کارشناسی ارشد 1402
پدیدآور: لیلا عزیزی
استاد راهنما: سید امیر حسین میرهاشمی نسب
استاد مشاور: سید رضا جوادین
موسسه آموزش عالی قدیر - لنگرود، گروه مدیریت
چکیده
یادگیری سازمانی و مشارکت فرایندی دو طرفه با رویکرد تعاملی و مشارکتی است که در آن، هیچ بایدی وجود ندارد و این یادگیری مستقیماً با کلاس درس و حرفه معلمی در ارتباط است. لذا در این پژوهش با بهره گیری از مدل Ogueyungbo & et.al, 2020 به بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر مشارکت معلمان (مورد مطالعه: مدارس متوسطه دوره اول در شهرستان لنگرود) پرداخته خواهد شد. تحقیق حاضر بر اساس هدف یک تحقیق کاربردی و همچنین بر اساس چگونگی به دست آوردن داده های مورد نیاز، از نوع تحقیقات توصیفی و همبستگی می باشد. روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد و برای تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه از آزمون های کلوموگروف - اسمینوف و تحلیل عاملی تاییدی استفاده خواهد شد. روش تجزیه و تحلیل دادها با استفاده از معادله سازی معادلات ساختاری و نرم افزاری Smart PLS می باشد.
نظر شما