بررسی عوامل موثر بر بکارگیری و پذیرش یادگیری آنلاین در دوره همه گیر ویروس کووید 19 بر کلاس های پنجم و ششم ابتدایی ( مورد مطالعه مدارس شهر لنگرود)
پارسا کارشناسی ارشد 1400
پدیدآور: صدیقه درند
استاد راهنما: حسین کریمی نژاد
استاد مشاور: محسن آذرارجمند
موسسه آموزش عالی قدیر - لنگرود، گروه مدیریت
چکیده
مدارس هوشمند و آموزش الکترونیکی از دستاوردهای مهم توسعه فناوری اطلاعات در برنامه های آموزش و پرورش می باشد که فواید و آثار و نتایج آن نه تنها در محیط آموزشی تأثیرگذار است بلکه تحولی نوین همراه با تجارب واقعی محیط زندگی دانش آموزان و فردای آن ها خواهد بود . هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکارگیری و پذیرش یادگیری آنلاین در دوره همه گیر ویروس کووید 19 بر کلاس های پنجم و ششم ابتدایی در شهرستان لنگرود می باشد . این تحقیق از نوع کاربردی و روش آن توصیفی-همبستگی می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل دانش آموزان پنجم و ششم ابتدایی شهر لنگرود می باشند که در سال تحصیلی 1399-1400 مشغول به تحصیل بودند و تعداد آن ها 1417 نفر می باشد . نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که بکارگیری و پذیرش یادگیری آنلاین در دوره همه گیر ویروس کووید 19 بر کلاس های پنجم و ششم ابتدایی شهر لنگرود تاثیر مثبت و معناداری دارد.
نظر شما