بررسی رابطه کیفیت تجارب یادگیری با رضایت از آموزش الکترونیک با نقش تعدیلگری اضطراب اجتماعی در مدارس دوره متوسطه شهرستان لنگرود در دوران همه گیری کووید 19
پارسا کارشناسی ارشد 1401
پدیدآور: زهرا شریف پور
استاد راهنما: محسن آذرارجمند
استاد مشاور: سیدرضا سیدجوادین
موسسه آموزش عالی قدیر - لنگرود، گروه مدیریت
چکیده
این پژوهش به بررسی رابطه کیفیت تجارب یادگیری با رضایت از آموزش الکترونیک با نقش تعدیلگری اضطراب اجتماعی در مدارس دوره متوسطه شهرستان لنگرود در دوران همه گیری کووید 19 می پردازد. تحقیق حاضر از نظر هدف ، کاربردی و از نظر روش، توصیفی از نوع پیمایشی است. از نظر روش شناسی این تحقیق از نوع تحقیقات همبستگی است. جامعه آماری تحقیق شامل تمام دانش آموزان دختر مدارس مقطع متوسطه اول شهرستان لنگرود به تعداد 650 نفر می باشد نمونه آماری از طریق جدول مورگان 264 نفر بدست آمد و همچنین روش نمونه گیری، روش تصادفی ساده می باشد. برای جمع آوری داده ها پرسشنامه ها بین نمونه ها توزیع می شود و سپس توسط پژوهشگر جمع آوری می گردد. روش جمعآوری دادهها در این تحقیق میدانی بوده و از پرسشنامه تجارب یادگیری، اضطراب اجتماعی و رضایت از آموزش الکترونیکی کیم و همکاران (2021) استفاده شد. سپس از داده های جمع آوری شده به منظور سنجش فرضیات در مورد روابط متغیرها از نرم افزار SPSS نسخه 22 و برای معدلات ساختاری نرم افزار Smart PLS نسخه 3 استفاده شد. نتایج نشان داد بین کیفیت تجارب یادگیری با رضایت از آموزش الکترونیک در مدارس دوره متوسطه شهرستان لنگرود رابطه معنی دار وجود دارد. اضطراب اجتماعی در رابطه بین کیفیت تجارب یادگیری با رضایت از آموزش الکترونیک در مدارس دوره متوسطه شهرستان لنگرود نقش تعدیلگر دارد.
نظر شما