جلوی دکترت یخ میزنی؟ در اینجا نحوه صحبت با پزشک خود آورده شده است
موضوع : جامعه | سبک زندگی

جلوی دکترت یخ میزنی؟ در اینجا نحوه صحبت با پزشک خود آورده شده است

وقتی روی میز معاینه نشسته‌اید و لباس کاغذی پوشیده‌اید، به راحتی می‌توانید تمام سوالاتی را که در وهله اول شما را برای ملاقات با پزشک آورده‌اند، فراموش کنید. شاید فکر می کردید که پزشکتان در مورد چیزی از شما می پرسد، اما آنها این کار را نکردند، بنابراین مطمئن نبودید که باید آن را مطرح کنید یا خیر. یا یک علامت برای شما یک مشکل بزرگ به نظر می رسد، اما آنها آن را برطرف کردند.
 


دکتر جنیفر میرز، استاد قلب و عروق در دانشکده پزشکی زوکر در هافسترا/نورثول و می گوید: 'من فکر می کنم اکثر بیماران احساس می کنند که پزشک همه چیز را می داند و در برخورد پزشکی یا رابطه آنها ناتوان هستند.' افسر ارشد تنوع و شمول در Northwell Health.

اما دکتر شما نمی تواند ذهن شما را بخواند. میرس می گوید: «من همیشه می گویم که ESP نداشتم تا بفهمم چه اتفاقی دارد می افتد. 'این یک مشارکت است.' او می‌گوید در حالت ایده‌آل، پزشکان و بیماران باید به‌عنوان «همکارآگاه» با هم کار کنند.
 


و این کارآگاهی برای شما و پزشکتان آسانتر خواهد بود اگر آماده به قرار ملاقات خود بیایید. او می‌گوید: «به‌گونه‌ای آماده شوید که گویی می‌خواهید نزد حسابدار خود بروید و برای مالیات آماده می‌شوید». 'شما بدون رسید ظاهر نمی شوید.'
 


در اینجا چند روش وجود دارد که دکتر میرس می گوید می توانید برای یک قرار ملاقات آماده شوید

دفترچه ای از علائم، از جمله جزئیاتی مانند:
زمانی که علائم شما شروع شد
وقتی شروع کردند چه کار می کردی؟
چقدر دوام آورده اند
چه چیزی آنها را بدتر می کند
 


تأثیری که آنها روی زندگی شما می گذارند (مثلاً وقتی خم می شوید تا بند کفش هایتان را ببندید، دردناک است)
تاریخچه سلامت خانواده خود را بدانید و به اشتراک بگذارید
موارد حیاتی خود مانند فشار خون را پیگیری کنید
اگر چیزی وجود دارد که می‌دانید می‌خواهید در قرار ملاقاتتان درباره آن صحبت کنید، از قبل یک پیام پورتال برای پزشک خود ارسال کنید تا آماده شوند.
اگر احساس می‌کنید توسط پزشکتان نادیده گرفته شده‌اید، میرس می‌گوید که این یک علامت هشدار و یک سیگنال برای زدن دکمه مکث و کنترل است. برخی از عبارات مفید در آن لحظات: 'این زندگی من را محدود می کند' و 'من فکر می کنم که چیزی در حال رخ دادن است و به سختی می توانم آن را کنار هم بگذارم. به کمک شما نیاز دارم.'

همچنین می‌توانید برای مراجعه به متخصص دیگر درخواست معرفی کنید و یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود را در قرار بعدی خود بیاورید تا سؤال بپرسید یا یادداشت برداری کنید.

نظر شما