نقشه سوپر فاشیست ها برای نظم نوین جهانی
موضوع : پژوهش | مقاله

نقشه سوپر فاشیست ها برای نظم نوین جهانی

بیلدربرگ بیشتر به فکر نظم نوین جهانی است اما عمده استیلای آنها بر مناطق تحت نفوذ ناتو است. آنها حتی ممکن است فکرهایی سوپر فاشیستی هم برای این نظم نوین در مناطق تحت نفوذ ناتو داشته باشند اما این اتفاق رخ نخواهد داد.
به گزارش الف گفته می شود، بیلدربرگ، مجمعی است از کشورهای صاحب ثروت و قدرت جهان که در واقع یک سازمان بسیار مخفی محسوب می شود. برخی معتقدند بیلدربرگ از ارتش و امکانات نظامی زیادی برخوردار است و فعالیت های خود را بدون پوشش رسانه ای انجام می دهد. آنچه که در ادامه می خوانید گفت وگوی شبکه خبری راشا تودی روسیه با تونی گازلینگ، به عنوان یک روزنامه نگار مطلع انگلیسی در این زمینه است.


گازلینگ در مورد ماهیت اخبار موهوم منتشر شده از بیلدربرگ می گوید: این بسیار واضح است. در واقع به نظر من این ساده ترین راه برای منحرف کردن توجهات است. اینکه اخبار درهم و بر هم و تئوری های احمقانه را با محتویات جلسات بسیار مهم مخلوط و مخابره کنید.
وی با بیان اینکه ناتو با بیلدربرگ ارتباطات بسیار تنگاتنگی دارد، می گوید: نخستین بار پس از جنگ جهانی دوم، سازمان سیا و شورای روابط خارجی آمریکا با هدف تفکر در مورد آینده جهان پس از جنگ جهانی دوم، بیلدربرگ را ایجاد کردند.
او می افزاید: پس از ایجاد بیلدربرگ اتفاقات مضحکی رخ می دهد. مثلاً ما مشغول افکار انتخاباتی و اینکه کدام چهره را انتخاب کنیم هستیم اما در واقع این اعضای متکبر بیلدربرگ هستند که، روسا را انتخاب و نتیجه انتخابات ها را مشخص می کنند.بنابراین مهم نیست که ما به چه کسی رأی می دهیم. ما هنوز هم به دنبال پیدا کردن راز این اجماع مصنوعی هستیم که تصمیمات بیلدربرگ چگونه در یک جمع کوچک گرفته می شود. تصمیماتی که باید گفت هم اینک نیز در حال تسرّی به سر تا سر جهان است. گازلینگ تصریح می کند: البته این اطلاعات را تنها من نمی گویم. مثلا ویل هاتن در نشریه آبزرور نیز قبلا این اطلاعات را بیان کرده است. ما مطمئنیم که بیلدربرگ محل اصلی تصمیم گیری برای کشورهای عضو ناتو است.
او همچنین در مورد مثالی ملموس تر در این زمینه می گوید: مثلا ردپای آنها را در انقلاب های کشورهای عربی می توان دید. آنها مشغول کار کردن بر روی افکار عمومی مردم این کشورها هستند تا پس از انقلابها، افرادی را که بیلدربرگ تمایل دارد، بر سر کار بیاورند یا مثلا ایده های اقتصادی بیلدربرگ و یا سایر تفکرات اعضای آن در این کشورها اجرا بشود.
این روزنامه نگار انگلیسی در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به اینکه آیا بیلدربرگ به هیچ سازمان بین المللی شباهتی دارد یا نه می گوید: شما اگر بخواهید از نمودهای عینی کارهای آنها را ببینید باید از جنگ عراق نام ببرید. دستور آغاز جنگ عراق یکی از تصمیماتی مهمی بود که از کنفرانس بیلدربرگ در سال 2002 افشا شد.
او همچنین تصریح می کند: بیلدربرگ دارای متفکرانی است که همواره به افق های بلند در راستای اهداف بیلدربرگ می اندیشند. همانطور که گفتم آنها از بعد از جنگ جهانی دوم به فکر آینده جهان افتاده اند.در واقع بیلدربرگ بیشتر به فکر نظم نوین جهانی است اما این را هم باید مد نظر داشت که عمده استیلای آنها بر مناطق تحت نفوذ ناتو است. آنها حتی ممکن است فکرهایی سوپر فاشیستی هم برای این نظم نوین در مناطق تحت نفوذ ناتو داشته باشند.اما من فکر می کنم که این اتفاق رخ نخواهد داد. که این امر نیز دلایل زیادی دارد. مثل بروز مشکلات مربوط به جنگ هایی که ناتو در آن حضور دارد و نیز بحران مالی غرب.

 


منبع: / سایت خبری / الف ۱۳۹۰/۳/۲۳
گفت و گو شونده : تونی گازلینگ

نظر شما