کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 1920
موضوع : تصویر | تاریخی

کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 1920

کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 1920 در شهر شیکاگو برگزار شد. این کنوانسیون برای نامزد کردن در انتخابات ریاست جمهوری سال 1920 برگزار شد. در این کنوانسیون، وارن هاردینگ به عنوان نامزد ریاست جمهوری و کالوین کولیج به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری انتخاب شدند.

تاریخ و محل برگزاری

کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 1920 از 8 تا 12 ژوئن در شهر شیکاگو، ایالت ایلینوی برگزار شد. محل برگزاری کنوانسیون، ورزشگاه شیکاگو بود.

نامزدهای ریاست جمهوری و معاونت ریاست جمهوری

در این کنوانسیون، وارن هاردینگ به عنوان نامزد ریاست جمهوری و کالین کولیج به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری انتخاب شدند.

نتایج

وارن هاردینگ و کالین کولیج در انتخابات ریاست جمهوری سال 1920 پیروز شدند.

اقدامات مهم

در این کنوانسیون، جمهوری خواهان از سیاست "بازگشت به عادی بودن" حمایت کردند. این سیاست شامل کاهش مالیات، کاهش هزینه های دولتی و کاهش دخالت دولت در اقتصاد بود.

سایر اطلاعات

این کنوانسیون اولین کنوانسیون ملی جمهوری خواهان بود که در آن یک زن، نانسی پیکارد، به عنوان سخنران اصلی حضور داشت.

جزئیات بیشتر

وارن هاردینگ، نامزد ریاست جمهوری جمهوری خواهان در سال 1920، یک سیاستمدار با تجربه بود که از ایالت اوهایو بود. او قبلاً به عنوان سناتور ایالات متحده و فرماندار اوهایو خدمت کرده بود. کالین کولیج، نامزد معاونت ریاست جمهوری جمهوری خواهان، یک وکیل و سیاستمدار جوان بود که از ایالت ماساچوست بود. او قبلاً به عنوان سناتور ایالات متحده از ماساچوست خدمت کرده بود.

کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 1920 در فضای پس از جنگ جهانی اول برگزار شد. جنگ جهانی اول یک دوره پرتنش و پرهزینه برای ایالات متحده بود. جمهوری خواهان با شعار "بازگشت به عادی بودن" به دنبال کاهش دخالت دولت در اقتصاد و کاهش مالیات بودند.

وارن هاردینگ و کالین کولیج در انتخابات ریاست جمهوری سال 1920 با پیروزی قاطعی پیروز شدند. آنها با شعار "بازگشت به عادی بودن" توانستند اعتماد مردم آمریکا را جلب کنند.

نظر شما