بررسی تاثیر شخصی سازی تبلیغات بر نگرش به تبلیغ و تمایل به پیگیری (مورد مطالعه آستان قدس رضوی)
پارسای داخل کشور کارشناسی ارشد 1399
پدیدآور: کاظم صادقپور
استاد راهنما: سیدحسن حاتمینسب
دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، دانشکده علوم انسانی
چکیده
نیروی انسانی در هر سازمان از ارکان وجودی آن سازمان است. حوزه اماکن متبرکه با گسترس روز افزون فضای فیزیکی و زیرسطحی برای خدمت رسانی به زائرین محترم نیاز به داشتن نیروهایی متعهد و متوازن دارد. هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیر شخصی سازی تبلیغات بر نگرش به تبلیغ و تمایل به پیگیری (مورد مطالعه آستان قدس رضوی) به روش معادلات ساختاری بود. جامعه آماری تحقیق، خادمین افتخاری آستان قدس در آستان یزد بود که تعداد 140 نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب و به پرسشنامه پاسخ دادند. برای تجزیهوتحلیل دادهها از نرمافزار spss و Smart PLS استفاده شد. یافتهها نشان می-دهد روابط میان شخصی سازی بر تمایل به کسب اطلاعات، تمایل به کسب اطلاعات بر دانش ترغیبی، دانش ترغیبی بر نگرش نسبت به تبلیغ و نگرش نسبت به تبلیغ بر تمایل به پیگیری معنادار است.
نظر شما