مایک کرایگر، بنیان‌گذار اینستاگرام، به جمع آنتروپیک پیوست
موضوع : تکنولوژی | اینترنت

مایک کرایگر، بنیان‌گذار اینستاگرام، به جمع آنتروپیک پیوست

آنتروپیک، شرکت هوش مصنوعی که به خاطر ربات چت قدرتمند خود به نام «کلود» شناخته می‌شود، مایک کرایگر، یکی از بنیان‌گذاران اینستاگرام را به عنوان اولین مدیر ارشد محصول خود استخدام کرد.

کرایگر که سابقه‌ی درخشانی در رهبری تیم‌های محصول در شرکت‌های بزرگ فناوری مانند اینستاگرام و فیسبوک دارد، وظیفه‌ی نظارت بر مهندسی، مدیریت و طراحی سرویس‌های هوش مصنوعی آنتروپیک را بر عهده خواهد داشت.

علاوه بر تمرکز بر روی محصولاتی که برای مصرف‌کنندگان نهایی مانند اپلیکیشن موبایل Claude ارائه می‌شوند، کرایگر مسئولیت خدمات سازمانی، اشتراک‌ها و نرم‌افزار آنتروپیک را نیز به عهده خواهد گرفت.

پیوستن کرایگر به آنتروپیک در زمانی اتفاق می‌افتد که رقابت در حوزه هوش مصنوعی به شدت داغ شده است. اوپن‌ای‌آی، توسعه‌دهنده چت‌بات محبوب جی‌پی‌تی-۳، به تازگی از قابلیت‌های جدیدی برای این محصول رونمایی کرده و گوگل نیز پیشرفت‌های قابل توجهی در چت‌بات خود به نام جِمِنی حاصل کرده است.

تجربه و تخصص کرایگر در رهبری و نوآوری در دنیای دیجیتال، می‌تواند به آنتروپیک در پیشبرد اهداف خود و تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی در عرصه هوش مصنوعی کمک کند.

 

نظر شما