اسکی به بهشهر آمد؛ دکتر حسین‌زاده سرپرست هیئت اسکی بهشهر شد
موضوع : شهرشناسی | استان مازندران- بهشهر

اسکی به بهشهر آمد؛ دکتر حسین‌زاده سرپرست هیئت اسکی بهشهر شد

در خبری خوش برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی در شهرستان بهشهر، دکتر محمد حسین‌زاده به عنوان سرپرست هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی این شهرستان منصوب شد. با این انتصاب، ورزش اسکی برای اولین بار به صورت رسمی در بهشهر آغاز به کار خواهد کرد.

این رویداد مهم نشان از توجه ویژه به توسعه ورزش‌های زمستانی در استان مازندران و به خصوص شهرستان بهشهر دارد. با توجه به پتانسیل‌های موجود در منطقه و علاقه‌مندی مردم به ورزش‌های زمستانی، انتظار می‌رود که ورزش اسکی در بهشهر با استقبال خوبی روبرو شود.

دکتر حسین‌زاده با بیان اینکه ورزش اسکی می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری و اقتصاد شهرستان ایفا کند، اظهار داشت: "با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش همه جانبه، تلاش خواهیم کرد تا ورزش اسکی را در بهشهر به جایگاهی شایسته برسانیم."

در ادامه:

در خبری خوش برای علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی در شهرستان بهشهر، هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی با هدف توسعه این رشته ورزشی در منطقه کوهستانی هزارجریب راه‌اندازی شد. این رویداد مهم نشان از توجه ویژه به پتانسیل‌های ورزشی شهرستان بهشهر دارد.

با توجه به ظرفیت‌های طبیعی و اقلیمی منطقه هزارجریب، به ویژه در فصل زمستان، این منطقه پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه ورزش اسکی دارد. راه‌اندازی هیئت اسکی می‌تواند علاوه بر توسعه ورزش، به رونق گردشگری و اقتصاد منطقه نیز کمک کند.

محله اینترنتی همیار انتصاب دکتر محمد حسین‌زاده بعنوان سرپرست هیات اسکی و ورزشهای زمستانه شهرستان بهشهر را تبریک عرض می نماید.

نظر شما