عین‌الله دریایی، بازیگر نقش رزاقی در سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» کیست؟
موضوع : فرهنگ | سینما و تئاتر

عین‌الله دریایی، بازیگر نقش رزاقی در سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» کیست؟

عین‌الله دریایی، بازیگر کهنه‌کار تئاتر و متولد دهه ۱۳۲۰ در تهران است. او در سال ۱۴۰۲ با حضور در سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» به کارگردانی سروش صحت، وارد شبکه نمایش خانگی شد و نقش رزاقی را ایفا کرد. بسیاری از مخاطبان این سریال، دریایی را بازیگری تازه‌کار تصور کرده‌اند، اما در واقع او از بازیگران قدیمی تئاتر است که سروش صحت با به‌کارگیری او در این سریال، به نوعی به احیای بازیگران کهنه‌کار تئاتر پرداخته است.

علاوه بر عین‌الله دریایی، بازیگرانی مانند قدرت‌الله ایزدی (در نقش جلال)، اردشیر کاظمی (در نقش پدر جلال) و حسن نوری (در نقش جمشید) نیز در این سریال حضور دارند که در سال‌های اخیر کمتر دیده شده بودند. واکنش‌های مثبت مخاطبان به بازی عین‌الله دریایی در نقش رزاقی، نشان‌دهنده این است که این بازیگر ۸۲ ساله، همچنان توانایی درخشش در نقش‌های مختلف را دارد و احتمالاً فرصت‌های دیگری برای بازیگری برای او فراهم خواهد شد.

سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره»، در ژانر کمدی و خانوادگی ساخته شده و محصول سال ۱۴۰۲ است. بازیگرانی همچون علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، محمد نادری و بیژن بنفشه‌خواه نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نظر شما