اینستاگرام: تاثیر محبوبیت بر کیفیت ویدیوها
آدام موسری، مدیر اینستاگرام، اعلام کرد کیفیت ویدیوها بر اساس محبوبیت آنها تغییر میکند. هرچه ویدیو بازدید بیشتری داشته باشد، با کیفیت بالاتری نمایش داده خواهد شد، اما ویدیوهای کممشاهده با کیفیت پایینتری ارائه میشوند.
جزییات اعلام شده
موسری توضیح داد که این تغییرات به صورت جمعی اعمال میشود و تعاملات فردی کاربران تاثیری بر کیفیت ندارد. تولیدکنندگان محتوای موفق به دلیل استفاده از رمزگذاری پیشرفتهتر و ذخیرهسازی بهتر، کیفیت بالاتری دریافت میکنند.
انتقادها و نگرانیها
برخی کاربران این رویکرد را به دلیل ایجاد تبعیض بین تولیدکنندگان محتوا نقد کردند، چرا که محبوبها به کیفیت برتر میرسند و تولیدکنندگان کوچکتر با چالش مواجه میشوند. موسری اذعان کرد که این نگرانی منطقی است، اما تاکید کرد که تغییر کیفیت جزئی بوده و تعامل بیشتر به محتوای ویدیوها بستگی دارد.
نظر شما