دکتر مونا جامی پور
موضوع : شهرشناسی | قم شناسی

دکتر مونا جامی پور

رتبه علمی: دانشیار
سمت/سازمان: هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س)
پست الکترونیکی: m.jami@hmu.ac.ir
Google Scholar: لینک
تعداد مقالات داخلی: 34
تعداد مقالات WOS: 11
تعداد مقالات SCOPUS: 13
تعداد مقالات JCR: 13
تعداد کتاب‌ها: 1
قراردادهای ارتباط با صنعت: 3

نسبت مقالات JCR استاد نسبت به اعضای هیات علمی: 22%
نسبت مقالات SCOPUS استاد نسبت به اعضای هیات علمی: 26%
نسبت مقالات WOS استاد نسبت به اعضای هیات علمی: 32%

تحصیلات:

  1. دکتری مدیریت سیستم‌ها – دانشگاه تهران، معدل کل 18.96
  2. کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات – دانشگاه تهران، معدل کل 18.47
  3. کارشناسی مدیریت دولتی – دانشگاه تهران، معدل 19.44
  4. دیپلم ریاضی، معدل 19.60

افتخارات:

  1. پژوهشگر برتر کشور در بیست و چهارمین جشنواره پژوهش، فناوری و نوآوری در سال 1402
  2. پژوهشگر برتر استان قم در سال 1399
  3. کسب رتبه اول آزمون کتبی دکتری مدیریت سیستم‌ها و رتبه سوم کلی
  4. رتبه اول فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات با معدل 18.47
  5. رتبه اول فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی مدیریت دولتی با معدل 19.44
  6. استاد پژوهشگر برتر دانشگاه حضرت معصومه (س) در سال‌های 1391، 1392، 1396، 1397، 1398، 1399، 1401 و 1402
  7. استاد برتر بین‌المللی اولین دوره انتخاب پژوهشگر بین‌الملل دانشگاه حضرت معصومه (س) در سال 1401
  8. واجد شرایط دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تهران و بنیاد ملی نخبگان
  9. دریافت عنوان مقاله برتر در اولین، دومین و سومین کنفرانس سیستم‌های اطلاعاتی از دیدگاه کمیته علمی
  10. دریافت عنوان مقاله برتر در کنفرانس بین‌المللی ICEECMPE در کشور چین

راهنمایی پایان‌نامه:

  1. بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه الکترونیک با استفاده از مدل اصلاح‌شده پذیرش تکنولوژی (TAM) در شرکت بیمه سامان، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: عمادالدین کریمی)
  2. ارائه چارچوبی برای ارزیابی سرمایه‌گذاری‌های حوزه فناوری اطلاعات، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: امیر الهیاری)
  3. بررسی تأثیر قابلیت‌های رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد مدیریت دانش مشتری، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: ساناز کارگران)
  4. بررسی تاثیر بلوغ معماری سازمان بر عملکرد فناوری اطلاعات با رویکرد کارت امتیازی متوازن، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: نیما احمدزاده)
  5. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک مدیریت دانش با کسب‌وکار، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: زهرا کوچک‌زاده)
  6. شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش 2.0 در ایران، پردیس فارابی، دانشگاه تهران

مشاوره پایان‌نامه:

  1. تاثیر قابلیت‌های تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید با نقش میانجی‌گری اعتماد، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: فاطمه ابراهیمی دلاور)
  2. شناسایی و رتبه‌بندی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت کاله)، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: عاطفه خالقی)
  3. ارائه چارچوب پیاده‌سازی تجارت اجتماعی از منظر ظرفیت تغییر، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: غزاله طاهری)
  4. ارائه چارچوب عوامل موثر بر راه‌اندازی کسب‌وکار الکترونیک در حوزه زنان، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: کشوری)
  5. شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های چارچوب تکامل‌یافته سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش APO در شرکت‌های کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تصمیم‌گیری خاکستری، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: محمد رنجبر طرقی)
  6. ارائه چارچوبی برای ارزیابی آمادگی سازمانی پیاده‌سازی انبار داده، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: فاطمه عسگری)

فعالیت‌های اجرایی:

  1. مدیر گروه رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه حضرت معصومه (س)، سال 1395
  2. عضو هیئت مدیره شرکت کارآفرینی و مشاوره کسب‌وکار عماد، دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی، از مرداد 1395 تا کنون
  3. تحلیلگر ارشد گزارش "دولت الکترونیک سازمان ملل و بررسی و تحلیل موقعیت ایران"، شرکت پرورش داده، سال 1393
  4. تحلیلگر ارشد گزارش "جامعه اطلاعاتی سازمان ITU و بررسی وضعیت کنونی ایران"، شرکت پرورش داده، سال 1391
  5. تحلیلگر ارشد در پروژه "بررسی نحوه صدور پروانه برای ارائه خدمات الکترونیکی در کشور"، شرکت پرورش داده‌ها، سال 1391
  6. مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه از بهمن ماه 1400

کتاب‌های تالیفی:

  1. "برنامه‌ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات: رویکردی به سیستم‌های اطلاعاتی"، انتشارات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، 1390
  2. "تحلیلی بر وضعیت توسعه دولت الکترونیک در جهان و ایران از منظر شاخص توسعه دولت الکترونیک سازمان ملل متحد"، مرکز نشر آثار علمی دانشگاه تربیت مدرس، 1393
  3. "سیستم‌های اطلاعاتی: رویکردی کسب‌وکار محور"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1395
  4. "تجاری‌سازی در علوم انسانی: رویکردی نظام‌یافته"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1399
  5. "کتاب بازی‌پردازی و بازی‌های تبلیغی: رویکردی نوین در بازاریابی دیجیتال"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1401

مقالات چاپ‌شده در نشریات بین‌المللی:

  1. Kargaran, S., Jami pour, M., Moeini, H., 2017, Successful Customer Knowledge Management Implementation through Social Media Capabilities, VINE journal of Information and Knowledge Management Systems, 47(3)
  2. Jami pour, M., Hosseinzadeh, M., Bagherzadeh, M., Taheri, F. 2017, Developing a new framework for evaluating e-learning systems: integrating BSC and FAHP, Kybernetes, 46(8)
  3. Jami Pour, M., Kouchak Zadeh, Z., Ahmad Zadeh, N. 2018, Designing an integrated methodology for knowledge management strategic planning: the roadmap toward strategic alignment, VINE journal of Information and Knowledge Management Systems, 48(3), 373-387
  4. Jami Pour, M., Jafari, S.M.B. 2019, Toward a maturity model for the application of social media in healthcare: The health 2.0 roadmap, Online Information Review, Vol. 43 Issue: 3, pp.404-425
  5. Taheri, F., Jami Pour, M., Asarian, M. 2019, An exploratory study of subjective well-being in organizations -a mixed method research approach, Journal of Human Behavior in the Social Environment, Volume 29 Issue 4, 435-454
  6. Jami Pour, M., Asarian, M. 2019, Strategic orientations, knowledge management (KM) and business performance: an exploratory study using clustering analysis, Kybernetes, 48(9), 1942-1964
  7. Jami Pour, M., Taheri, F. 2019, Personality traits and knowledge sharing behavior in social media: mediating role of trust and subjective well-being, On the Horizon, Vol. 27 No. 2, pp. 98-117
  8. Jami Pour, M., Zarei Matin, H., Yazdani, HR., Kouchak Zadeh, Z., 2019, A comprehensive investigation of the main barriers to electronic payments: Evidence from the Iranian banking sector, Journal of International and Interdisciplinary Business Research, Volume 7, Issue 2, 37-53

نظر شما