دکتر مونا جامی پور
رتبه علمی: دانشیار
سمت/سازمان: هیات علمی دانشگاه حضرت معصومه (س)
پست الکترونیکی: m.jami@hmu.ac.ir
Google Scholar: لینک
تعداد مقالات داخلی: 34
تعداد مقالات WOS: 11
تعداد مقالات SCOPUS: 13
تعداد مقالات JCR: 13
تعداد کتابها: 1
قراردادهای ارتباط با صنعت: 3
نسبت مقالات JCR استاد نسبت به اعضای هیات علمی: 22%
نسبت مقالات SCOPUS استاد نسبت به اعضای هیات علمی: 26%
نسبت مقالات WOS استاد نسبت به اعضای هیات علمی: 32%
تحصیلات:
- دکتری مدیریت سیستمها – دانشگاه تهران، معدل کل 18.96
- کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات – دانشگاه تهران، معدل کل 18.47
- کارشناسی مدیریت دولتی – دانشگاه تهران، معدل 19.44
- دیپلم ریاضی، معدل 19.60
افتخارات:
- پژوهشگر برتر کشور در بیست و چهارمین جشنواره پژوهش، فناوری و نوآوری در سال 1402
- پژوهشگر برتر استان قم در سال 1399
- کسب رتبه اول آزمون کتبی دکتری مدیریت سیستمها و رتبه سوم کلی
- رتبه اول فارغالتحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات با معدل 18.47
- رتبه اول فارغالتحصیلی در مقطع کارشناسی مدیریت دولتی با معدل 19.44
- استاد پژوهشگر برتر دانشگاه حضرت معصومه (س) در سالهای 1391، 1392، 1396، 1397، 1398، 1399، 1401 و 1402
- استاد برتر بینالمللی اولین دوره انتخاب پژوهشگر بینالملل دانشگاه حضرت معصومه (س) در سال 1401
- واجد شرایط دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تهران و بنیاد ملی نخبگان
- دریافت عنوان مقاله برتر در اولین، دومین و سومین کنفرانس سیستمهای اطلاعاتی از دیدگاه کمیته علمی
- دریافت عنوان مقاله برتر در کنفرانس بینالمللی ICEECMPE در کشور چین
راهنمایی پایاننامه:
- بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بیمه الکترونیک با استفاده از مدل اصلاحشده پذیرش تکنولوژی (TAM) در شرکت بیمه سامان، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: عمادالدین کریمی)
- ارائه چارچوبی برای ارزیابی سرمایهگذاریهای حوزه فناوری اطلاعات، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: امیر الهیاری)
- بررسی تأثیر قابلیتهای رسانههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت دانش مشتری، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: ساناز کارگران)
- بررسی تاثیر بلوغ معماری سازمان بر عملکرد فناوری اطلاعات با رویکرد کارت امتیازی متوازن، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: نیما احمدزاده)
- شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر همراستایی استراتژیک مدیریت دانش با کسبوکار، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: زهرا کوچکزاده)
- شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش 2.0 در ایران، پردیس فارابی، دانشگاه تهران
مشاوره پایاننامه:
- تاثیر قابلیتهای تجارت اجتماعی بر نگرش مشتریان به خرید با نقش میانجیگری اعتماد، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: فاطمه ابراهیمی دلاور)
- شناسایی و رتبهبندی فرصتها و چالشهای بازاریابی رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت کاله)، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: عاطفه خالقی)
- ارائه چارچوب پیادهسازی تجارت اجتماعی از منظر ظرفیت تغییر، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه حضرت معصومه (س) (دانشجو: غزاله طاهری)
- ارائه چارچوب عوامل موثر بر راهاندازی کسبوکار الکترونیک در حوزه زنان، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: کشوری)
- شناسایی و اولویتبندی شاخصهای چارچوب تکاملیافته سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش APO در شرکتهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تصمیمگیری خاکستری، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: محمد رنجبر طرقی)
- ارائه چارچوبی برای ارزیابی آمادگی سازمانی پیادهسازی انبار داده، پردیس فارابی، دانشگاه تهران (دانشجو: فاطمه عسگری)
فعالیتهای اجرایی:
- مدیر گروه رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه حضرت معصومه (س)، سال 1395
- عضو هیئت مدیره شرکت کارآفرینی و مشاوره کسبوکار عماد، دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی، از مرداد 1395 تا کنون
- تحلیلگر ارشد گزارش "دولت الکترونیک سازمان ملل و بررسی و تحلیل موقعیت ایران"، شرکت پرورش داده، سال 1393
- تحلیلگر ارشد گزارش "جامعه اطلاعاتی سازمان ITU و بررسی وضعیت کنونی ایران"، شرکت پرورش داده، سال 1391
- تحلیلگر ارشد در پروژه "بررسی نحوه صدور پروانه برای ارائه خدمات الکترونیکی در کشور"، شرکت پرورش دادهها، سال 1391
- مدیریت پژوهش و فناوری دانشگاه حضرت معصومه از بهمن ماه 1400
کتابهای تالیفی:
- "برنامهریزی استراتژیک فناوری اطلاعات: رویکردی به سیستمهای اطلاعاتی"، انتشارات دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، 1390
- "تحلیلی بر وضعیت توسعه دولت الکترونیک در جهان و ایران از منظر شاخص توسعه دولت الکترونیک سازمان ملل متحد"، مرکز نشر آثار علمی دانشگاه تربیت مدرس، 1393
- "سیستمهای اطلاعاتی: رویکردی کسبوکار محور"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1395
- "تجاریسازی در علوم انسانی: رویکردی نظامیافته"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1399
- "کتاب بازیپردازی و بازیهای تبلیغی: رویکردی نوین در بازاریابی دیجیتال"، انتشارات دانشگاه حضرت معصومه (س)، 1401
مقالات چاپشده در نشریات بینالمللی:
- Kargaran, S., Jami pour, M., Moeini, H., 2017, Successful Customer Knowledge Management Implementation through Social Media Capabilities, VINE journal of Information and Knowledge Management Systems, 47(3)
- Jami pour, M., Hosseinzadeh, M., Bagherzadeh, M., Taheri, F. 2017, Developing a new framework for evaluating e-learning systems: integrating BSC and FAHP, Kybernetes, 46(8)
- Jami Pour, M., Kouchak Zadeh, Z., Ahmad Zadeh, N. 2018, Designing an integrated methodology for knowledge management strategic planning: the roadmap toward strategic alignment, VINE journal of Information and Knowledge Management Systems, 48(3), 373-387
- Jami Pour, M., Jafari, S.M.B. 2019, Toward a maturity model for the application of social media in healthcare: The health 2.0 roadmap, Online Information Review, Vol. 43 Issue: 3, pp.404-425
- Taheri, F., Jami Pour, M., Asarian, M. 2019, An exploratory study of subjective well-being in organizations -a mixed method research approach, Journal of Human Behavior in the Social Environment, Volume 29 Issue 4, 435-454
- Jami Pour, M., Asarian, M. 2019, Strategic orientations, knowledge management (KM) and business performance: an exploratory study using clustering analysis, Kybernetes, 48(9), 1942-1964
- Jami Pour, M., Taheri, F. 2019, Personality traits and knowledge sharing behavior in social media: mediating role of trust and subjective well-being, On the Horizon, Vol. 27 No. 2, pp. 98-117
- Jami Pour, M., Zarei Matin, H., Yazdani, HR., Kouchak Zadeh, Z., 2019, A comprehensive investigation of the main barriers to electronic payments: Evidence from the Iranian banking sector, Journal of International and Interdisciplinary Business Research, Volume 7, Issue 2, 37-53
نظر شما