آینده شهرها از نظر کارشناسان
موضوع : تکنولوژی | اینترنت

آینده شهرها از نظر کارشناسان

از زمانی که همه‌گیری جهان را به هم ریخته است، سیگنال‌های متفاوت زیادی درباره شهرها دریافت کرده‌ایم. هم شنیده ایم که شهرهایی مانند نیویورک به پایان رسیده اند و هم اینکه بسیار محبوب هستند. آیا آنها سنگرهای بیماری هستند که مردم برای همیشه از آنها اجتناب می کنند؟ پس چرا اجاره بها اینقدر بالاست؟ کار از راه دور به این معنی است که افراد می توانند از هر جایی کار کنند - و با درصد روزهای کاری از خانه که 30 درصد است، کار می کنند - و با این حال شرکت ها مدام مردم را به دفتر فرا می خوانند. در همان زمان، اقتصاددانان نابودی بسیاری از ساختمان‌های اداری و درآمدهای بادآورده مالیاتی را که برای دولت‌های شهری به ارمغان می‌آورند پیش‌بینی می‌کنند، به این معنی که شهرها ممکن است برای تامین مالی برخی از چیزهایی که ما در مورد آنها دوست داریم، با کمبود بودجه مواجه شوند.

حداقل بگویم این یک وضعیت گیج کننده است. بنابراین ما از برخی از بهترین و باهوش ترین افرادی که به شهرها فکر می کنند - اقتصاددانان، برنامه ریزان شهری، دانشگاهیان - خواستیم تا آینده خود را ارزیابی کنند. اگرچه مطمئناً همه آنها موافق نبودند، چند موضوع ظاهر شد.

شهرهای بزرگ - فکر کنید شهر نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو - در نهایت خوب خواهند بود، زیرا بسیاری از چیزهایی که در وهله اول آنها را جذاب کرده بود، هنوز وجود دارند و یافتن آنها در جای دیگری غیرممکن است. اما این بدان معنا نیست که آنها - یا می توانند - در همان حالت باقی بمانند.
چند کار وجود دارد که شهرها می توانند انجام دهند تا موقعیت خود را به عنوان مکان های جذاب برای زندگی حفظ کنند - و بسیاری کارهای دیگر که می توانند نه تنها برای زنده ماندن، بلکه برای پیشرفت انجام دهند. و در حالی که دور شدن از شهرها اغراق‌آمیز است، حتی جابه‌جایی‌های کوچک از نیروگاه‌هایی مانند نیویورک می‌تواند درآمدهای بادآورده‌ای را برای حومه‌ها، حومه‌ها و سایر شهرهایی که مردم برای نقل مکان انتخاب می‌کنند باشد. این بدان معناست که شهرهای کوچکتر - مانند سینسیناتی یا تولسا یا ایندیاناپولیس - فرصت بزرگی دارند تا خود را به عنوان مقصدی برای کسانی که شهرهای بزرگ را ترک می کنند قرار دهند، حتی در شرایطی که بزرگترین مناطق شهری دور از مرگ هستند.

مری رو، رئیس و مدیر عامل مؤسسه شهری کانادا، به Vox گفت: «حقیقت این است که شهرها موجودات زنده ای هستند، تغییر می کنند و تغییر می کنند. 'آنها بیش از حد پویا هستند، بیش از حد در حال تغییر هستند، و به طرز باورنکردنی انعطاف پذیر هستند.'

'کشتن یک شهر به مقدار زیادی نیاز دارد.'
 

نظر شما