دانشگاه واندربیلت
موضوع : پژوهش | مراکز پژوهشی

دانشگاه واندربیلت

دانشگاه واندربیلت یک دانشگاه خصوصی تحقیقاتی است که در نشویل، تنسی واقع شده است. این دانشگاه در سال 1873 توسط کرنلیوس واندربیلت، میلیاردر راه آهن و کشتیرانی، تأسیس شد. واندربیلت یکی از 15 عضو مؤسس کنفرانس جنوبی کالج‌ها و دانشگاه‌ها (SEC) است.

وندربیلت یک دانشگاه بسیار انتخابی است و نرخ پذیرش آن حدود 12 درصد است. این دانشگاه به دلیل برنامه‌های قوی در رشته‌هایی مانند مهندسی، علوم و اقتصاد شناخته شده است. واندربیلت همچنین دارای یک تیم ورزشی موفق است که شامل تیم فوتبال Vanderbilt Commodores است.

دانشگاه واندربیلت در یک پردیس زیبا در نشویل، تنسی واقع شده است. پردیس دارای کتابخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، خوابگاه‌ها، سالن‌های غذاخوری و سایر امکانات است. پردیس واندربیلت همچنین دارای چندین موزه و مرکز هنری است.

دانشگاه واندربیلت یک دانشگاه بسیار متنوع است و دانشجویانی از سراسر ایالات متحده و جهان را در خود جای داده است. دانشگاه واندربیلت همچنین به دلیل محیط حمایتی خود شناخته شده است و دانشجویان به طور منظم از تعهد دانشگاه به آموزش و یادگیری برجسته می کنند.

دانشگاه واندربیلت یک دانشگاه معتبر است که به دلیل برنامه‌های قوی خود در رشته‌ها و تیم‌های ورزشی موفق خود شناخته شده است. این دانشگاه همچنین یک دانشگاه بسیار متنوع است که به محیط حمایتی خود معروف است.

نظر شما