موضوع : دانشنامه | د

دانشگاه واترلو (UW)

دانشگاه واترلو (UW) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در واترلو، انتاریو، کانادا است. این دانشگاه در سال 1957 تأسیس شد و یکی از ده دانشگاه برتر تحقیقاتی در کانادا است. UW به خاطر برنامه های مهندسی و علوم کامپیوتر خود شناخته شده است و در رتبه بندی های جهانی دانشگاه ها در رتبه های برتر قرار می گیرد.

دانشگاه واترلو دارای 10 دانشکده است که طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. این دانشگاه همچنین دارای تعدادی مرکز تحقیقاتی و موزه است.

دانشگاه واترلو یک دانشگاه بین المللی است و حدود 36,000 دانشجو از بیش از 120 کشور جهان در آن تحصیل می کنند. این دانشگاه همچنین دارای یک برنامه بورسیه گسترده است که به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا در UW تحصیل کنند.

دانشگاه واترلو یک دانشگاه معتبر است که به سطح بالای آموزش و پژوهش خود معروف است. این دانشگاه همچنین یک دانشگاه بین المللی است که دانشجویان از سراسر جهان را به خود جذب می کند.

در اینجا برخی از نکات برجسته دانشگاه واترلو آورده شده است:

* یکی از ده دانشگاه برتر تحقیقاتی در کانادا است.
* به خاطر برنامه های مهندسی و علوم کامپیوتر خود شناخته شده است.
* در رتبه بندی های جهانی دانشگاه ها در رتبه های برتر قرار می گیرد.
* دارای 10 دانشکده است که طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند.
* دارای تعدادی مرکز تحقیقاتی و موزه است.
* یک دانشگاه بین المللی است که دانشجویان از بیش از 120 کشور جهان در آن تحصیل می کنند.
* دارای یک برنامه بورسیه گسترده است که به دانشجویان بین المللی کمک می کند تا در UW تحصیل کنند.

دانشگاه واترلو یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که به دنبال یک دانشگاه با سطح بالای آموزش و پژوهش هستند. این دانشگاه همچنین یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که به دنبال یک دانشگاه بین المللی هستند.

نظر شما