موضوع : دانشنامه | د

دوی گاو نر پیلون ناوارا

دوی گاو نر پیلون ناوارا یک رویداد سالانه در اسپانیا است که در آن شرکت کنندگان سعی می کنند بدون اینکه مورد اصابت گاو نر قرار گیرند، از میان یک سری موانع عبور کنند. این رویداد در شهر پامپلونا در منطقه ناوارا اسپانیا برگزار می شود و یکی از محبوب ترین رویدادهای گردشگری در اسپانیا است.

دوی گاو نر پیلون ناوارا در 6 ژوئیه هر سال برگزار می شود و شامل 8 دور است که هر دور 850 متر است. شرکت کنندگان در صفی طولانی در مقابل محل شروع صف می بندند و سپس به محض باز شدن درها، شروع به دویدن می کنند. گاو نر ها در پشت شرکت کنندگان قرار می گیرند و سعی می کنند آنها را از بین ببرند. شرکت کنندگان باید سعی کنند بدون اینکه مورد اصابت گاو نر قرار گیرند، از میان موانع عبور کنند.

دوی گاو نر پیلون ناوارا یک رویداد خطرناک است و هر ساله افراد زیادی در این رویداد مجروح می شوند. با این حال، این رویداد همچنین یک رویداد بسیار محبوب است و هر ساله هزاران نفر از سراسر جهان برای شرکت در این رویداد به پامپلونا می آیند.

اگر علاقه مند به شرکت در دوی گاو نر پیلون ناوارا هستید، باید توجه داشته باشید که این یک رویداد بسیار خطرناک است و باید مراقب باشید. همچنین باید در نظر داشته باشید که این یک رویداد بسیار شلوغ است و باید برای یافتن مکانی برای اقامت و شرکت در رویداد برنامه ریزی کنید.

نظر شما