کتابخانه دانشگاه خنت
موضوع : پژوهش | مراکز پژوهشی

کتابخانه دانشگاه خنت

کتابخانه دانشگاه خنت (Universiteit Gent, به صورت مختصر: UGent) بزرگترین کتابخانه در استان خنت و یکی از بزرگترین کتابخانه های دانشگاهی در بلژیک است. این کتابخانه در خنت واقع شده است و مجموعه ای از بیش از 4 میلیون کتاب، مجله، روزنامه و سایر منابع اطلاعاتی را در خود جای داده است.

کتابخانه دانشگاه خنت در سال 1817 تأسیس شد و از آن زمان به یکی از مهم ترین مراکز تحقیقاتی و آموزشی در بلژیک تبدیل شده است. این کتابخانه به دانشجویان، محققان و اعضای عمومی خدمات ارائه می دهد.

کتابخانه دانشگاه خنت دارای مجموعه ای گسترده از منابع اطلاعاتی است که شامل کتاب های چاپی، کتاب های الکترونیکی، مجلات، روزنامه ها، پایگاه های داده، پایان نامه ها و سایر منابع می شود. این کتابخانه همچنین دارای یک مرکز کمک به مطالعه و تحقیق است که به کاربران در استفاده از منابع اطلاعاتی کمک می کند.

کتابخانه دانشگاه خنت به صورت آنلاین و آفلاین خدمات ارائه می دهد. کاربران می توانند از طریق وب سایت کتابخانه به منابع اطلاعاتی دسترسی داشته باشند و همچنین می توانند از کتابخانه به صورت حضوری بازدید کنند.

در اینجا برخی از خدماتی که کتابخانه دانشگاه خنت ارائه می دهد آورده شده است:

دسترسی به منابع اطلاعاتی
کمک به مطالعه و تحقیق
آموزش کاربران در مورد چگونگی استفاده از منابع اطلاعاتی
میز امانت
میز مرجع
اتاق مطالعه
اتاق مطالعه گروهی
اتاق کامپیوتر
اتاق استراحت

کتابخانه دانشگاه خنت یک منبع ارزشمند برای دانشجویان، محققان و اعضای عمومی است. این کتابخانه به کاربران کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را برای یادگیری، تحقیق و رشد پیدا کنند.

نظر شما