کتابخانه‌های مهم بلژیک
موضوع : پژوهش | مراکز پژوهشی

کتابخانه‌های مهم بلژیک

 کتابخانه ملی بلژیک: کتابخانه ملی بلژیک بزرگترین کتابخانه در بلژیک است. این کتابخانه در بروکسل واقع شده است و مجموعه ای از بیش از 10 میلیون کتاب، مجله، روزنامه و سایر منابع اطلاعاتی را در خود جای داده است.
کتابخانه ملی فرانچ-فوند بلژیک: کتابخانه ملی فرانچ-فوند بلژیک کتابخانه ملی زبان فرانسوی در بلژیک است. این کتابخانه در بروکسل واقع شده است و مجموعه ای از بیش از 2 میلیون کتاب، مجله، روزنامه و سایر منابع اطلاعاتی را در خود جای داده است.
 


کتابخانه ملی فلامان-فوند بلژیک: کتابخانه ملی فلامان-فوند بلژیک کتابخانه ملی زبان هلندی در بلژیک است. این کتابخانه در بروکسل واقع شده است و مجموعه ای از بیش از 1 میلیون کتاب، مجله، روزنامه و سایر منابع اطلاعاتی را در خود جای داده است.
کتابخانه دانشگاه خنت: کتابخانه دانشگاه خنت بزرگترین کتابخانه در استان خنت است. این کتابخانه در خنت واقع شده است و مجموعه ای از بیش از 4 میلیون کتاب، مجله، روزنامه و سایر منابع اطلاعاتی را در خود جای داده است.
کتابخانه دانشگاه آنتورپ: کتابخانه دانشگاه آنتورپ بزرگترین کتابخانه در استان آنتورپ است. این کتابخانه در آنتورپ واقع شده است و مجموعه ای از بیش از 2 میلیون کتاب، مجله، روزنامه و سایر منابع اطلاعاتی را در خود جای داده است.
 


کتابخانه دانشگاه لوون: کتابخانه دانشگاه لوون بزرگترین کتابخانه در استان لوون است. این کتابخانه در لوون واقع شده است و مجموعه ای از بیش از 3 میلیون کتاب، مجله، روزنامه و سایر منابع اطلاعاتی را در خود جای داده است.
کتابخانه دانشگاه بروکسل: کتابخانه دانشگاه بروکسل بزرگترین کتابخانه در استان بروکسل است. این کتابخانه در بروکسل واقع شده است و مجموعه ای از بیش از 1 میلیون کتاب، مجله، روزنامه و سایر منابع اطلاعاتی را در خود جای داده است.
 


کتابخانه دانشگاه شارل موریس: کتابخانه دانشگاه شارل موریس بزرگترین کتابخانه در استان لیوژ است. این کتابخانه در لیوژ واقع شده است و مجموعه ای از بیش از 2 میلیون کتاب، مجله، روزنامه و سایر منابع اطلاعاتی را در خود جای داده است.

این کتابخانه ها برای طیف گسترده ای از اهداف از جمله تحقیقات، آموزش و سرگرمی مورد استفاده قرار می گیرند.

نظر شما