جان ریچیتیلو، مدیر عامل یونیتی، پس از جنجال‌ها «بازنشسته» شد
موضوع : تکنولوژی | اینترنت

جان ریچیتیلو، مدیر عامل یونیتی، پس از جنجال‌ها «بازنشسته» شد

جان ریچیتیلو، مدیر عامل یونیتی ، در میان بحث‌هایی که شرکت تحت نظارت او را درگیر کرده است، «بازنشسته» شده است. 

Riccitiello گفت: "برای نزدیک به یک دهه رهبری یونیتی و خدمت به کارکنان، مشتریان، توسعه دهندگان و شرکای خود که همگی در رشد شرکت موثر بوده اند، یک امتیاز بوده است."

من مشتاقانه منتظر حمایت از یونیتی از طریق این انتقال و دنبال کردن موفقیت های آینده شرکت هستم.

یونیتی اخیراً با پرده برداری از قصد خود برای دریافت هزینه نصب از توسعه دهندگان هر بار که یک بازیکن یکی از بازی های خود را دانلود می کند، واکنش شدیدی را در سراسر جامعه بازی ایجاد کرده است.

یکی از نگرانی‌های توسعه‌دهندگان در مورد هزینه نصب، این بود که بازیکنان می‌توانند با نصب و حذف مکرر بازی‌ها به عنوان نوعی تلافی، از این سیستم سوء استفاده کنند که عملاً برای توسعه‌دهندگان هزینه ایجاد می‌کند.

سال گذشته، Riccitiello همچنین پس از مصاحبه ای که در آن برخی از توسعه دهندگان بازی را "بزرگترین احمق های لعنتی" نامید، مجبور شد عذرخواهی کند.

Riccitiello در سال 2014 کنترل را به دست گرفت و شرکت را از مدل مجوز دائمی به رویکرد مبتنی بر اشتراک تغییر داد. دوران تصدی او همچنین شاهد عرضه اولیه یونیتی بود که موقعیت آن را به عنوان یک پیشگام در جامعه توسعه دهندگان تثبیت کرد.

رولوف بوتا، مدیر مستقل ارشد هیئت یونیتی، از کمک های ریچیتیلو ابراز قدردانی کرد. «وحدت بدون تأثیر مشارکت‌های او به جایی که امروز هست نمی‌رسید. من برای آینده یونیتی هیجان زده هستم.»

جیمز ام. وایتهرست در نقش مدیرعامل و رئیس موقت یونیتی قدم گذاشته است. او که قبلاً رئیس و مدیرعامل Red Hat بود، از سال 2008 تا 2020 این شرکت را با موفقیت رهبری کرد.

Whitehurst اظهار داشت: "با رهبری باتجربه و کارمندان پرشور شرکت، من مطمئن هستم که Unity در موقعیت مناسبی برای ادامه ارتقای پلتفرم خود، تقویت جامعه مشتریان، توسعه دهندگان و شرکای خود و تمرکز بر رشد و اهداف سودآوری خود قرار دارد."

من مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با هیئت مدیره و تیم جهانی با استعدادمان برای اجرای استراتژی خود هستم و یک انتقال بی‌وقفه را پیش‌بینی می‌کنم.»

با وجود این تغییر ناگهانی در رهبری، یونیتی به آینده خود خوش بین است. این شرکت مجدداً دستورالعمل های سه ماهه سوم سال 2023 خود را تأیید کرده است و بر اعتماد خود به پروژه ها و ابتکارات در حال انجام خود تأکید می کند.

همانطور که یونیتی تحت رهبری جدید به حرکت در می آید، صنعت نظاره گر این است که ببیند این انتقال چه تغییراتی را برای یکی از تاثیرگذارترین بازیگران در دنیای تولید محتوای سه بعدی می تواند نوید دهد.

نظر شما