صدای شهروندان تایباد
موضوع : شهرشناسی | استان خراسان رضوی- تایباد

صدای شهروندان تایباد

با تشکر از شما برای به اشتراک گذاشتن این مشکلات شهروندان تایبادی. برای اینکه صدای آن‌ها بهتر به گوش مسئولین برسد، می‌توانیم این پیام‌ها را به صورت رسمی‌تر و با جزئیات بیشتری بازنویسی کنیم.

پیشنهاد بازنویسی پیام‌ها:

پیام اول:

"با سلام، خواهشمند است به وضعیت نامناسب نظافت خیابان رجایی رسیدگی شود. وجود زباله و آلودگی در این خیابان، علاوه بر ایجاد منظره‌ای ناخوشایند، باعث بروز مشکلات بهداشتی نیز می‌شود. امیدواریم شهرداری هرچه سریع‌تر نسبت به پاکسازی و نظافت این خیابان اقدام نماید."

پیام دوم:

"احتراماً به اطلاع می‌رساند که فضای سبز پارک سی ان جی میدان امام رضا در وضعیت نامناسبی قرار دارد. تاریکی، ناامنی و آلودگی این پارک، امنیت شهروندانی که ناچار به استفاده از این پارک هستند را به خطر انداخته است. خواهشمند است نسبت به روشنایی، نظافت و ایمن‌سازی این پارک اقدام عاجل صورت گیرد."

پیام سوم:

"اینجانب به عنوان یک کارگر ساختمانی، از تأخیر در پرداخت سهمیه بیمه خود بسیار ناراضی هستم. با وجود گذشت بیش از دو سال از ثبت‌نام، هنوز بیمه ما فعال نشده است. با توجه به شرایط شغلی پرخطر ما، نبود بیمه می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. خواهشمند است مسئولین محترم تامین اجتماعی نسبت به پیگیری و رفع این مشکل اقدام نمایند."

پیام چهارم:

"با سلام، مدتی پیش شهرداری نسبت به سنگفرش کردن جلوی منزل ما اقدام نموده است. متاسفانه پس از گذشت یک سال، ماسه بادی مجدداً روی سنگفرش‌ها را پوشانده است. خواهشمندیم نسبت به پاکسازی و رفع این مشکل در نبش شهید تیموری 10 اقدام لازم صورت گیرد."

پیام پنجم:

"با توجه به افزایش تخلفات رانندگی در چهارراه‌های شهر، پیشنهاد می‌شود که نسبت به نصب دوربین‌های مداربسته در این نقاط اقدام شود. این امر باعث کاهش تخلفات و افزایش نظم و امنیت ترافیکی خواهد شد."

پیام ششم:

"با سلام، متأسفانه صدای سگ‌های همسایگان در خیابان تربیت شرقی باعث ایجاد مزاحمت و ناراحتی برای ساکنین شده است. خواهشمندیم شهرداری و نیروی انتظامی نسبت به این موضوع رسیدگی نموده و از ایجاد مزاحمت برای ساکنین جلوگیری نمایند."

نظر شما