بهترین خودروهای برقی سال 2024 به انتخاب مجله تاپ گیر
موضوع : تکنولوژی | خودرو

بهترین خودروهای برقی سال 2024 به انتخاب مجله تاپ گیر

فیات 500
فیات 500 یک خودروی کوچک و جمع و جور است که برای کسانی که به فضای زیادی نیاز ندارند گزینه مناسبی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید. فیات 500 دارای طراحی شیک و رترو و همچنین کیفیت قابل قبولی است.
مرسدس بنز EQS
مرسدس بنز EQS یک سدان لوکس تمام الکتریکی است که از تمام مزیت های خودروهای الکتریکی مانند نرمی، سکوت و پرفورمنس بالا برخوردار است. این خودرو همچنین دارای فناوری های پیشرفته ای مانند سیستم های کمک راننده و صفحه نمایش های لمسی بزرگ است.
پژو 2008 برقی
پژو 2008 برقی یک کراس اوور کوچک و جمع و جور است که دارای طراحی جذاب و عملکرد خوبی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
فولکس‌واگن ID.4
فولکس‌واگن ID.4 یک کراس اوور جمع و جور است که دارای فضای داخلی جادار و کاربردی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
بی ام و i4
بی ام و i4 یک سدان اسپرت تمام الکتریکی است که دارای عملکرد و هندلینگ عالی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
کیا EV6
کیا EV6 یک کراس اوور اسپرت تمام الکتریکی است که دارای طراحی جذاب و عملکرد خوبی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
پولستار 2
پولستار 2 یک سدان اسپرت تمام الکتریکی است که دارای طراحی ساده و عملکرد خوبی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
رنو مگان E-Tech
رنو مگان E-Tech یک هاچ بک جمع و جور است که دارای طراحی جذاب و عملکرد خوبی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
تسلا مدل Y
تسلا مدل Y یک کراس اوور اسپرت تمام الکتریکی است که دارای عملکرد و هندلینگ عالی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
اشکودا انیاک iV
اشکودا انیاک iV یک کراس اوور جمع و جور است که دارای فضای داخلی جادار و کاربردی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
آئودی e-tron GT
آئودی e-tron GT یک سدان اسپرت تمام الکتریکی است که دارای عملکرد و هندلینگ عالی است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
پورشه تایکان
پورشه تایکان یک سدان اسپرت تمام الکتریکی است که دارای عملکرد و هندلینگ فوق العاده است. این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند مسافت مناسبی را بپیماید.
این خودروها همگی دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی هستند که آنها را به گزینه های جذابی برای خریداران خودروهای برقی تبدیل می کند.

نظر شما