قاتل پرچمداران با برچسب قیمتی مناسب: شیائومی 14 CIVI معرفی شد
موضوع : تکنولوژی | خودرو و موبایل

قاتل پرچمداران با برچسب قیمتی مناسب: شیائومی 14 CIVI معرفی شد

شیائومی بار دیگر با معرفی گوشی هوشمند جدید خود، شیائومی 14 CIVI، در بازار گوشی‌های پرچمدار با قیمتی مناسب، سروصدا به پا کرد. این گوشی جدید با مشخصات قدرتمند و قیمتی رقابتی، رقیبی سرسخت برای سایر پرچمداران بازار خواهد بود.

مشخصات کلیدی شیائومی 14 CIVI:

  • تراشه: اسنپدراگون 8s نسل 3
  • حافظه رم: تا 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی: تا 512 گیگابایت
  • دوربین پشت: 50 مگاپیکسل + 50 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل
  • نمایشگر: 6.55 اینچی AMOLED با نرخ بروزرسانی 120 هرتز
  • باتری: 4700 میلی‌آمپر ساعت
  • قیمت: از 478 دلار

طراحی:

شیائومی 14 CIVI از طراحی شیک و مدرنی بهره می‌برد. این گوشی با بدنه‌ای باریک و ظریف و لبه‌های خمیده، حس لوکس بودن را به کاربر القا می‌کند. پنل پشتی از جنس شیشه بوده و در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود.

نمایشگر:

این گوشی به نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED با وضوح 1080 در 2750 پیکسل و نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شده است. این نمایشگر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برای تماشای ویدیو و بازی کردن ایده‌آل است.

دوربین:

شیائومی 14 CIVI از دوربین سه‌گانه در پشت گوشی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی می‌کند. دو دوربین دیگر این گوشی 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض و 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو هستند. دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسل است.

عملکرد:

شیائومی 14 CIVI از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره می‌برد. این تراشه به همراه 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی، عملکردی روان و سریع را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

باتری:

این گوشی به باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. با این باتری می‌توان انتظار داشت که شیائومی 14 CIVI به راحتی یک روز کامل را بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد.

قیمت:

شیائومی 14 CIVI با قیمتی از 478 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت در مقایسه با سایر پرچمداران بازار بسیار مناسب بوده و شیائومی 14 CIVI را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک گوشی قدرتمند با قیمتی مناسب هستند.

جمع‌بندی:

شیائومی 14 CIVI با مشخصات قدرتمند، طراحی زیبا و قیمتی مناسب، رقیبی سرسخت برای سایر پرچمداران بازار خواهد بود. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید که در عین حال قدرتمند، زیبا و مقرون به صرفه باشد، شیائومی 14 CIVI می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

نظر شما