فرزندان هنرمندان مشهور که به دنبال شکوه والدین خود رفتند
موضوع : فرهنگ | سینما و تئاتر

فرزندان هنرمندان مشهور که به دنبال شکوه والدین خود رفتند

 در جهان هنر، بسیاری از فرزندان هنرمندان مشهور، مسیر والدین خود را دنبال می‌کنند و به عرصه‌هایی مانند سینما، موسیقی و ورزش ورود پیدا می‌کنند. در ادامه به برخی از این فرزندان معروف که راه والدین هنرمند خود را ادامه داده‌اند، می‌پردازیم.

میا تریپلتون، دختر کیت وینسلت

میا تریپلتون به دنبال مادرش کیت وینسلت وارد دنیای بازیگری شده است. کیت وینسلت در برنامه تلویزیونی بریتانیایی “Lorraine” در آوریل ۲۰۲۱ اعلام کرد که دختر ۲۲ ساله‌اش مشغول بازیگری است. میا تاکنون در مجموعه هیجان‌انگیز «سایه‌ها» ظاهر شده و نام خانوادگی خود را از پدرش، کارگردان تئاتر جیم تریپلتون گرفته است.

سیمون، دختر دواین «راک» جانسون

سیمون، دختر بزرگ دواین «راک» جانسون، مانند پدرش وارد دنیای کشتی کج (WWE) شده است. سیمون در فوریه ۲۰۲۰ با این شرکت حرفه‌ای کشتی قرارداد بست و نسل چهارم از خانوادۀ جانسون‌ها است که به کشتی کج می‌پردازد. پدربزرگ او، راکی جانسون، و پدربزرگ “رئیس عالی” پیتر مایویا هر دو در تالار مشاهیر WWE جا دارند.

بن استیلر، فرزند جری استیلر و آن میرا

بن استیلر بازیگری را از والدینش جری استیلر و آن میرا آموخته است. این دو کمدین معروف اغلب در “نمایش اد سالیوان” با نام “استیلر و میرا” ظاهر می‌شدند. بن استیلر در آثار متعددی از جمله «سینفلد» و «پادشاه ملکه‌ها» ایفای نقش کرده است.

کالین هنکس، فرزند تام هنکس و ریتا ویلسون

کالین هنکس، پسر ارشد تام هنکس و ریتا ویلسون، وارد دنیای بازیگری شده است. کالین با حضور در فیلم‌هایی مثل «اورنج کانتی» و «کینگ کنگ» و همچنین سریال «جومانجی» نامی برای خود دست و پا کرده است.

زیگی مارلی، پسر باب مارلی

زیگی مارلی، پسر باب مارلی، به مانند پدرش به موسیقی رگا علاقه‌مند است. او در کنار خواهر و برادرانش گروه ملودی‌سازان را تشکیل داده و آثار پدرش را اجرا می‌کند.

آدام کوهن، پسر لئونارد کوهن

آدام کوهن، پسر لئونارد کوهن نیز خواننده و نوازنده است و ادامه‌دهنده راه پدرش در عرصه موسیقی می‌باشد.

داکوتا جانسون، دختر دان جانسون و ملانی گریفیث

داکوتا جانسون، ستاره فیلم «۵۰ سایه خاکستری»، دختر بازیگرانی چون دان جانسون و ملانی گریفیث است. داکوتا اولین فیلم خود را در سن ۱۰ سالگی در کنار مادرش در «دیوانه در آلاباما» بازی کرد.

جان دیوید واشنگتن، پسر دنزل واشنگتن

جان دیوید واشنگتن، پسر دنزل واشنگتن، از حرفه ورزشی فوتبال آمریکایی به بازیگری روی آورده است. او در سریال “Ballers” شبکه HBO و فیلم‌هایی چون «BlacKkKlansman» و «تِنِت» به ایفای نقش پرداخته است.

فرزندان کلینت ایستوود

چند تن از فرزندان کلینت ایستوود، به ویژه اسکات ایستوود، وارد عرصه بازیگری شده‌اند. اسکات ایستوود ترجیح داده در فیلم‌های پرفروش اکشن مانند «جوخه انتحار» بازی کند، در حالی که پدرش بیشتر در فیلم‌های وسترن نقش‌آفرینی می‌کرد.

این فرزندان با ادامه دادن راه والدین خود، توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف هنری و ورزشی، نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازند و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

نظر شما