کالج بری در ایالت جورجیای آمریکا
موضوع : پژوهش | مراکز پژوهشی

کالج بری در ایالت جورجیای آمریکا

کالج بری یک کالج خصوصی هنرهای لیبرال در جامعه مونت بری در مجاورت رم، جورجیا است. این توسط انجمن کالج ها و مدارس جنوبی (SACS) تایید شده است. کالج بری بر اساس ارزش های مبتنی بر اصول مسیحیت در سال 1902 توسط مارتا بری تأسیس شد.

در سال 1902 مارتا بری، دختر یک صاحب کسب و کار برجسته محلی، مدرسه صنعتی پسران را در 83 هکتار زمینی که از پدرش به ارث برده بود، تأسیس کرد. در ازای تحصیل، دانش‌آموزان مدرسه برای کمک به ساخت، اداره و نگهداری مدرسه جدید تلاش می‌کنند. در سال 1909، مدرسه دخترانه مارتا بری اضافه شد و به طور مشترک با مدرسه پسرانه به مدارس بری معروف شد. 

نیروی کار رایگان ارائه شده توسط دانش آموزان به پایین نگه داشتن هزینه های ساخت و بهره برداری مدارس کمک کرد. در سال 1926 مدرسه تبدیل به یک کالج جوان و چندین سال بعد به یک کالج ارشد شد و اولین کلاس خود را در سال 1932 فارغ التحصیل کرد. در طول دهه 1930 محوطه مدرسه با کمک مالی بزرگ هنری فورد به 30000 هکتار افزایش یافت. در سال 1957، کالج بری توسط SACS معتبر شد. در طول دهه 1960، کالج بری شروع به پرداخت حقوق کارگران دانشجو به جای اعتبار دادن به حساب‌ها کرد و خدمات مذهبی اجباری برای دانشجویان را پایان داد. (ویکی پدیا)

نظر شما